onsdag 29 september 2010

Äntligen ............

Jag har ju önskat väldigt länge sedan att fixa mina ögonbryn-tatuera. Några dagar sedan kom in en kund som började prata om att hon gör permanent kosmetik.Hon såg ju mina ögonbryn men vågade inte ta upp det först :)
Hon såg att mina ögonbryn behövde hennes hjälp:)
Men sedan började hon prata......Jag var ju intresserad o priset var inte heller ngt farligt,jag menar kollar man upp vad det kostar egentligen,då är hon väldig billig.2000:- för st.
Jag tänkte ju fixa bara ögonbryn.............MEN jag ville allt,jag vet inte hur jag vågade egentligen.....men ibland känns det så cool att göra BARA SÅ.Så jag jorde ögonbryn,eyeliner,o läpparna
Tiden var inte så enkel att få,o jag visste att hon ska resa bort för några veckor,panik-jag ville det NU. Hade jag inte fått det NU,hade jag inte orkat vänta:(
Men men,hon ställde upp för mig idag,på söndag kväll.
Nu är jag klar-jag hade inte med min kamera men hon tog ju bilder,hoppas hon skickar till mig också,så jag kan lägga upp de hit att visa. Jag är ju lite svullen:)  men det tar nu några dagar å då blir allt som ska
jag är väldigt nöjd redan nu,kan inte vänta tills svullnaden försvinner.......................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar