tisdag 29 november 2011

Mässa 2011

Keit Och Malin vid sin monter(Nail selection)
Snygga tjejer!
Kristi får en gratis dekoration på en nagel.

Här vid ett annat bord,Orly produkter tror jag det var.
Här ligger jag och får en tandblekning.....som om jag skulle ha behövt egentligen:) Har ju blekt dem redan rätt bra.....men men....... det var ju lite annarlunda;)

Bööööööö:)
Snygga kroppsmålningar:)
Art-eheeeeee.


Smink med spray,har du hört? Vill du prova? Vi har det i salongen,Skit bra innan du ska ut på fest till exempel .........

Klar! Syns ju inte lika bra på bilden,men det blev jättefint!
Här både jag och Kristi har sprayat oss.Vi var jätte nöjda.Enkelt och snabbt.För mig behövs det ju inte mycket längre eftersom jag har Permanent makeup också!Plus ögonfransförlängning-ehh......Jaa,så enkelt är det faktiskt!Får se om jag kan ta en nära bild lite senare.Kristi får spraya mig och ta en nära bild dä ni ser o förstor precis:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar